Godziny Otwarcia Klubu,

 

 

 

BASIC JUMP

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE

 

Jest to spokojniejsza wersja Power Jump...(TRAMPOLINY)

 

Trening na trampolinach to zajęcia typu fat - burning, czyli intensywnie redukujące tkankę tłuszczową. W rytmie dynamicznej, aktywizującej muzyki spalimy zbędne kalorie już po 20 minutach ćwiczeń. Podczas jednego treningu możemy spalić nawet do 600 kalorii. Program Power Jump jest tak opracowany, by modelować wszystkie newralgiczne punkty ciała wzmacniając biodra, uda, brzuch i pośladki.

 

 

 

 

 


 

 

 

Body Workout

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE

czyli trening całego ciała jest dobry dla kobiet jak i mężczyzn w każdym wieku. To całościowy trening głównych grup mięśniowych obejmujący wszystko od prostych zestawów ćwiczeń do treningu obwodowego. A efekt to pięknie wymodelowane ciało.

 

FIT BALL

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE


Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. To idealna alternatywa dla wszystkich osób chcących połączyć aktywny tryb życia ze świetną zabawą. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowia.
Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy nóg, między innymi biodrowe i kolanowe, ale także i skokowe.
Jest to bardzo bezpieczna lekcja, także dla osób po rehabilitacji, które mają słaby aparat więzadłowo-stawowy.
Dodatkowo rozciąganie na piłce rozluźnia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje.
Zajęcia Fit Ball rozluźniają ciało, poprawiają kondycję ruchową i koordynację. Balansowanie na piłce wzmacnia mięśnie szkieletowe, które odpowiadają za prawidłową postawę człowieka, równocześnie balans zwiększa stabilność ciała, doskonali równowagę i kształtuje postawę.


 

 

 

Power Jump

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE

jest idealną formą aktywności dla wszystkich, którzy od ćwiczeń oczkują maksymalnej efektywności. Trening na trampolinach to zajęcia typu fat - burning, czyli intensywnie redukujące tkankę tłuszczową. W rytmie dynamicznej, aktywizującej muzyki spalimy zbędne kalorie już po 20 minutach ćwiczeń. Podczas jednego treningu możemy spalić nawet do 600 kalorii. Program Power Jump jest tak opracowany, by modelować wszystkie newralgiczne punkty ciała wzmacniając biodra, uda, brzuch i pośladki.

 

 

 

 

 

JUMP AND SHAPE (TRAMPOLINY) 

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE

Specjalnie opracowany system treningowy na trampolinach, składający się z czterech części: rozgrzewki, cardio, wzmacniania i rozciągania. Pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Jump i Shape to ćwiczenia wyjątkowo bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, usprawniają krążenie i przemianę materii.


 

 

 

 

FAT BURNING

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE
Ćwiczenia fat burning to skuteczny sposób na odchudzanie . Tylko poprzez wprowadzenie ćwiczeń zwiększających zapotrzebowanie energetyczne możliwe jest zmuszenie organizmu do wykorzystania rezerw.


 

 

 

Zumba

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE

to inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie.

 

 

 

 

 

TRENING FUNKCJONALNY

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE

to nowoczesne podejście do treningu, którego podstawą są ćwiczenia wielostawowe. Czyli w treningu funkcjonalnym odchodzi się od ćwiczeń izolowanych, stosowanych w kulturystyce. Bardzo ważną rolę odgrywa funkcjonalność. Wykonywane ćwiczenia podczas treningu funkcjonalnego są bardzo podobne do ruchów codziennego życia. Podczas zajęć najczęściej wykorzystuje się ćwiczenia z własnym ciężarem ciała.


 

 

Trening obwodowy

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE

to nowoczesne podejście do treningu, którego podstawą są ćwiczenia ogólnorozwojowe, podzielone na stacje. Treningi obwodowe należą do zajęć o dużej intensywności, ale również jest to klasa podczas, której pracuje się nad wszystkimi partiami mięśniowymi. Z uwagi na dość dużą intensywność i odpowiednie tempo pracy trening ten w szczególności polecamy osobom, które chciałby pozbyć się kilku zbędnych kilogramów. Trening obwodowy składa się z kilku stacji, na których uczestnicy wykonują poszczególne ćwiczenia w określonej kolejności i w określonym czasie. Na każdej stacji uczestnik spędza maksymalnie minutę, a pomiędzy stacjami ma około 10 sekund na przejście i odpoczynek.


 

TBC/ABT

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE
TBC-Zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. ABT-to proste i skuteczne ćwiczenia ujędrniające brzuch, pośladki i uda.


 

STRONG

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE
Program STRONG by Zumba łączy w sobie wysokiej intensywności trening interwałowy z zsynchronizowaną muzyką i dużą dawką motywacji. Każde zajęcia pomagają Ci przekroczyć własne limity oraz osiągnąć swoje cele fitness dużo szybciej.


 

INTERWAŁ JUMP (MOCNE SPALANIE)

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE
To trening na trampolinach o charakterze interwałowym. Zajęcia odbywają się przy dobrej muzyce, która zmotywuję was do mocnego wysiłku. Na trampolinach poprawimy dynamikę, koordynację i wydolność waszego organizmu. Podczas treningu udział biorą wszystkie mięsnie naszego aparatu ruchowego. Głównie nacisk wywieramy na nogi oraz brzuch.

 

500 kcal spalonych
1h = -500 kcal
Zacznij trening od wewnątrz, wzmocnij swój gorset mięśniowy.
Z nami osiągniesz swój cel.
Pomożemy zrealizować Ci cele, krok po kroku.


 

MODELOWANIE SYLWETKI/TABATA

Czytaj więcej: BASIC JUMP TRAMPOLINY I INNE
Trening wzmacniający mięśnie głębokie odpowiedzialne za prawidłową postawę.
Ćwiczenia oparte na wzorcach ruchowych. Główne założenie ćwiczeń to wzmocnienie mięsni głębokich (core) i mięsni brzucha , ujędrnienie, ud oraz pośladków. plus Tabata czyli trening interwałowy. Przyspieszy wasz metabolizm i pomoże spalić tkankę tłuszczową. Po zajęciach poczujecie sie silniejszei pełne energii z uśmiechem na twarzy, a wasze ciała po systematycznych cwiczeniach staną sie smuklejsze.

Chcesz mieć piękne jędrne ciało - zacznij już dziś z nami .

 Czytaj więcej: O nas

 

 

 

 

TEAM SŁODKIEWICZ GYM&FITNESS

 

Czytaj więcej: ANNA SŁODKIEWICZ -WŁAŚCICIEL

Czytaj więcej: RADOSŁAW SŁODKIEWICZ - WŁAŚCICIEL

Czytaj więcej: NATALIA KULCZYŃSKA / TRENER SIŁOWNIA

 


Czytaj więcej: HUBERT KULCZYŃSKI / TRENER SIŁOWNIA


 

Czytaj więcej: IWA SZCZEPANIAK / INSTRUKTOR FITNESS

 

 Czytaj więcej: ANNA PYREK / RECEPCJA

 

 Czytaj więcej: ANNA PRZYBYŁ / INSTRUKTOR FITNESS

 

 Czytaj więcej: KRZYSZTOF ĆWIERTNIA / TRENER SIŁOWNIA

 

 Czytaj więcej: PAULINA JENDYKIEWICZ / INSTRUKTOR FITNESS

 

 Czytaj więcej: MICHAŁ SOBOLEWSKI / INSTRUKTOR FITNESS

 

 

 

 

 

NIE WIĄŻESZ SIĘ ŻADNYMI UMOWAMI!

CZYSTE ZASADY, BEZ UKRYTYCH ZOBOWIĄZAŃ.

KARNET JAKI CHCESZ

TRENUJESZ ILE CHCESZ.

SAM DECYDUJESZ  

CO I KIEDY CHCESZ ZROBIĆ.

ZAPRASZAMY!

SŁODKIEWICZ GYM & FITNESS

os. Piastowskie 25,

61-148 Poznań, Poland

Tel: +48 (0) 515-297-077

E-MAIL: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Znajdziesz nas na:

Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek: 07:00-22:00

Sobota: 10:00 - 18:00

Niedziela: 12:00 - 18:00

 

Zapraszamy!

SLODKIEWICZGYM.PL

Os. Piastowskie 25,
61-148 Poznań, Poland

+48 (0) 515-297-077
+48 (0) 500-733-440

slodkiewiczgym.pl

© 2017-2018 slodkiewiczgym.pl. All Rights Reserved.