BASIC JUMP

 

Jest to spokojniejsza wersja Power Jump...(TRAMPOLINY)

 

Trening na trampolinach to zajęcia typu fat - burning, czyli intensywnie redukujące tkankę tłuszczową. W rytmie dynamicznej, aktywizującej muzyki spalimy zbędne kalorie już po 20 minutach ćwiczeń. Podczas jednego treningu możemy spalić nawet do 600 kalorii. Program Power Jump jest tak opracowany, by modelować wszystkie newralgiczne punkty ciała wzmacniając biodra, uda, brzuch i pośladki.

 

 

 

 

 


 

 

 

Body Workout

czyli trening całego ciała jest dobry dla kobiet jak i mężczyzn w każdym wieku. To całościowy trening głównych grup mięśniowych obejmujący wszystko od prostych zestawów ćwiczeń do treningu obwodowego. A efekt to pięknie wymodelowane ciało.

 

FIT BALL


Trening wzmacniający z wykorzystaniem dużych piłek. To idealna alternatywa dla wszystkich osób chcących połączyć aktywny tryb życia ze świetną zabawą. Zajęcia o średniej intensywności, wymagające ciągłego napięcia mięśni głębokich tułowia.
Pozycje siedzące na piłce pozwalają odciążyć stawy nóg, między innymi biodrowe i kolanowe, ale także i skokowe.
Jest to bardzo bezpieczna lekcja, także dla osób po rehabilitacji, które mają słaby aparat więzadłowo-stawowy.
Dodatkowo rozciąganie na piłce rozluźnia napięcia w obrębie mięśni pleców i je relaksuje.
Zajęcia Fit Ball rozluźniają ciało, poprawiają kondycję ruchową i koordynację. Balansowanie na piłce wzmacnia mięśnie szkieletowe, które odpowiadają za prawidłową postawę człowieka, równocześnie balans zwiększa stabilność ciała, doskonali równowagę i kształtuje postawę.


 

 

 

Power Jump

jest idealną formą aktywności dla wszystkich, którzy od ćwiczeń oczkują maksymalnej efektywności. Trening na trampolinach to zajęcia typu fat - burning, czyli intensywnie redukujące tkankę tłuszczową. W rytmie dynamicznej, aktywizującej muzyki spalimy zbędne kalorie już po 20 minutach ćwiczeń. Podczas jednego treningu możemy spalić nawet do 600 kalorii. Program Power Jump jest tak opracowany, by modelować wszystkie newralgiczne punkty ciała wzmacniając biodra, uda, brzuch i pośladki.

 

 

 

 

 

JUMP AND SHAPE (TRAMPOLINY) 

Specjalnie opracowany system treningowy na trampolinach, składający się z czterech części: rozgrzewki, cardio, wzmacniania i rozciągania. Pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania. Jump i Shape to ćwiczenia wyjątkowo bezpieczne dla stawów i kręgosłupa, usprawniają krążenie i przemianę materii.


 

 

 

 

FAT BURNING


Ćwiczenia fat burning to skuteczny sposób na odchudzanie . Tylko poprzez wprowadzenie ćwiczeń zwiększających zapotrzebowanie energetyczne możliwe jest zmuszenie organizmu do wykorzystania rezerw.


 

 

 

Zumba

to inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie.

 

 

 

 

 

TRENING FUNKCJONALNY

to nowoczesne podejście do treningu, którego podstawą są ćwiczenia wielostawowe. Czyli w treningu funkcjonalnym odchodzi się od ćwiczeń izolowanych, stosowanych w kulturystyce. Bardzo ważną rolę odgrywa funkcjonalność. Wykonywane ćwiczenia podczas treningu funkcjonalnego są bardzo podobne do ruchów codziennego życia. Podczas zajęć najczęściej wykorzystuje się ćwiczenia z własnym ciężarem ciała.


 

 

Trening obwodowy

to nowoczesne podejście do treningu, którego podstawą są ćwiczenia ogólnorozwojowe, podzielone na stacje. Treningi obwodowe należą do zajęć o dużej intensywności, ale również jest to klasa podczas, której pracuje się nad wszystkimi partiami mięśniowymi. Z uwagi na dość dużą intensywność i odpowiednie tempo pracy trening ten w szczególności polecamy osobom, które chciałby pozbyć się kilku zbędnych kilogramów. Trening obwodowy składa się z kilku stacji, na których uczestnicy wykonują poszczególne ćwiczenia w określonej kolejności i w określonym czasie. Na każdej stacji uczestnik spędza maksymalnie minutę, a pomiędzy stacjami ma około 10 sekund na przejście i odpoczynek.


 

TBC/ABT


TBC-Zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. ABT-to proste i skuteczne ćwiczenia ujędrniające brzuch, pośladki i uda.


 

STRONG


Program STRONG by Zumba łączy w sobie wysokiej intensywności trening interwałowy z zsynchronizowaną muzyką i dużą dawką motywacji. Każde zajęcia pomagają Ci przekroczyć własne limity oraz osiągnąć swoje cele fitness dużo szybciej.


 

INTERWAŁ JUMP (MOCNE SPALANIE)


To trening na trampolinach o charakterze interwałowym. Zajęcia odbywają się przy dobrej muzyce, która zmotywuję was do mocnego wysiłku. Na trampolinach poprawimy dynamikę, koordynację i wydolność waszego organizmu. Podczas treningu udział biorą wszystkie mięsnie naszego aparatu ruchowego. Głównie nacisk wywieramy na nogi oraz brzuch.

 

500 kcal spalonych
1h = -500 kcal
Zacznij trening od wewnątrz, wzmocnij swój gorset mięśniowy.
Z nami osiągniesz swój cel.
Pomożemy zrealizować Ci cele, krok po kroku.


 

MODELOWANIE SYLWETKI/TABATA


Trening wzmacniający mięśnie głębokie odpowiedzialne za prawidłową postawę.
Ćwiczenia oparte na wzorcach ruchowych. Główne założenie ćwiczeń to wzmocnienie mięsni głębokich (core) i mięsni brzucha , ujędrnienie, ud oraz pośladków. plus Tabata czyli trening interwałowy. Przyspieszy wasz metabolizm i pomoże spalić tkankę tłuszczową. Po zajęciach poczujecie sie silniejszei pełne energii z uśmiechem na twarzy, a wasze ciała po systematycznych cwiczeniach staną sie smuklejsze.

Chcesz mieć piękne jędrne ciało - zacznij już dziś z nami .

SLODKIEWICZGYM.PL

Os. Piastowskie 25,
61-148 Poznań, Poland

+48 (0) 515-297-077
+48 (0) 500-733-440

slodkiewiczgy.pl

© 2017 slodkiewiczgym.pl. All Rights Reserved.